Thursday, August 5, 2010

at tis few day....i miss u much...but i can't do anythg 2
im upset ...if i didn't told u anythg...u still angry wif me oso....
dunnoe i can do wat 2
im very very sad ar....i never talk 2 u tis few day jor....
bad mood ....u didn't gif me any support...
这几天都是我一个人静静的
我也没有刻意要酱对你的
我真得不懂要怎么办了....要考试了
我没有心情读书...没有心情信息...没有心情讲话...
就想一个人过着闷闷的生活
越想越矛盾....我该怎么办呢
我真的累了受伤了你们想怎样就怎样吧

No comments:

Post a Comment